I made this widget at MyFlashFetish.com.

LAYAN JEW ~

Tuesday, December 13, 2011

I'M FREE !!!!!!!!!!

assalamulaikum,,saLam 1 Malaysia,,haha i'm happy now,,why ? becoz MERDEKA !! MERDEKA !! MERDEKA !! haha   akhrnye,,kuar gk dri mLot aq,,hahahahaha




puas r aty aq SPM dh bz,,p cm xcye jew,,tol kew nie aq dh bz SPM ?? tol kew nie aq dh bz skoLh ?? someone tell me !!!pLease ...........

ok2 ,, stop2 aq dh sdaw dh aq dh bz skoLh,,haha papepon aLhamdulillah,,p cdh r puLk nk tgLkn skoLh,,tgLkn 5 STPI,,they're my best friends forever !! LOVE STPI <3 <3 <3

skrg aq juz pk nk wat pew time cuti nie,, aq ngt aq nk enjoy2 jp r,,haha ala,,kjp jew,,start buLn 1 time for wOrk,,huhu bez2,,xsabo nk mrase jd pkrje,,ngee ~


p/s : wish me luck friends,,success in SPM and my work,,tq !

- assalamulaikum -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...