I made this widget at MyFlashFetish.com.

LAYAN JEW ~

Saturday, July 2, 2011

Assalamulaikum ,,

30/06/2011


weEee ~ aku dah 17 tahun laa ,, wahhh ,, terasa dh tua r puLk an ,, HAHA papepon aLhamdulillah sebab Allah panjangkn umur aku sampai sekarang ,, terime kasih mama & ayah akak sampai sekarang jaga makan minum akak ,, pakaian akak ,, semua sekali la ,, tanpa mama & ayah mesti akak xLahir di dunia/bumi Allah ni ,, jasa mu xternilai bagi ku ,, terima kasih ya Allah kerana kurniakan daku ibu bapa yang telah menjaga aku dengan baik sekali ,, semoga aku dapat membalas jasa mereka dengan menjadi anak yang soleh & berjaya dalam hidup waLau di dunia mahupun di akhirat ,, insyaAllah amin ya rabbal alamin ....... dah2 tu je aku nak bagitau ,, korang doakan r aku ea ,, sebab tahun ni aku nak peksa SPM ,, dup-dap ,, dup-dap ,, dup-dap ,, ha ,, cm tu la bunyi jantung aku bila sebot pasal SPM ni ,, takut sangat2 ,, so ,,aku kena usaha + korban + ibadah sunat + tawakal = insyaAllah hasiLnya mesti aku berjaya an ?? dengan izin/keberkatan Allah la ,, amin ,, ok
salam ,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...